Inspektor ochrony danych osobowych
Rodzaj studiów                     Studia I stopnia
Tryb studiów Stacjonarne i niestacjonarne
Język wykładowy polski
Czas trwania 3 lata (6 semestrów)
Cena od 400 zł./miesięcznie

Opis

Specjalność „Logistyka w Administracji” koncentruje się na zapewnieniu efektywności i optymalizacji procesów logistycznych w sektorze administracyjnym. Program przygotowuje studentów do zarządzania łańcuchem dostaw, gospodarką materiałową oraz planowaniem i koordynacją działań logistycznych w administracji publicznej i prywatnej.


Zagadnienia podejmowane podczas studiów

  • Planowanie i organizacja procesów logistycznych.
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw w sektorze administracyjnym.
  • Optymalizacja gospodarki materiałowej i magazynowania.
  • Technologie informatyczne w logistyce administracyjnej.
  • Zarządzanie ryzykiem i bezpieczeństwem w łańcuchu dostaw.

Wiedza, umiejętności oraz kompetencje

  • Zdobycie wiedzy na temat strategii i metod zarządzania łańcuchem dostaw.
  • Umiejętność planowania i optymalizacji procesów logistycznych w administracji.
  • Kompetencje w zakresie wykorzystania technologii informatycznych do monitorowania i zarządzania łańcuchem dostaw.

Perspektywy zatrudnienia

  • Specjalista ds. logistyki w instytucjach administracyjnych na poziomie lokalnym i centralnym.
  • Konsultant ds. logistyki w firmach doradczych specjalizujących się w obszarze administracji publicznej.
  • Manager ds. łańcucha dostaw w instytucjach publicznych i prywatnych przedsiębiorstwach.
  • Analityk logistyczny w agencjach rządowych zajmujących się planowaniem infrastruktury i transportu.
  • Koordynator projektów logistycznych w organizacjach non-profit wspierających rozwój lokalny.
  • Pracownik działu zakupów i zaopatrzenia w instytucjach administracyjnych i firmach usługowych.
This website uses cookies to improve your experience. By using this website you agree to our Data Protection Policy.
Read more