DZIEKANAT – BIURO OBSŁUGI STUDENTA
Kontakt telefoniczny lub e-mailowy
tel :663 800 616 e-mail: dziekanat@pedagogium.pl
- pon,wt- nieczynne (Uczelnia zamknięta)
- środa: w godzinach 9.00-17.00
- czw,pt :w godzinach 9.00-14.00
Dokumenty
Podania
WZORY PODAŃ
- Podanie do Rektora
- Podanie do Kanclerza
- Podanie w sprawie praktyk
- Podanie o powtarzanie semestru
- Podanie o warunek
- Podanie o wznowienie studiów
- Podanie o wydanie odpisu dyplomu w języku obcym
- Podanie o wydanie duplikatu legitymacji/ dyplomu/ suplementu do dyplomu
- Podanie o zmianę danych osobowych
- Skierowanie na przeprowadzenie badań naukowych
Ogłoszenia
MS Teams
Szanowni Studenci, w związku z korzystaniem z MS Teams na zajęcia online, informujemy, że wszelkie sprawy – problemy z kontem Teams należy zgłaszać najpóźniej do piątku do godz. 14.00 na adres: teams@pedagogium.pl
W związku z tym, prosimy o sprawdzanie aktywności konta przed planowanym zjazdem online.
Dyplomy do odbioru
Do odbioru dyplomy – zapraszamy w terminie wcześniej umówionym mailowo lub telefonicznie
Wznowienie studiów/powtarzanie w semestrze letnim 2022/2023 i w semestrze zimowym 2022/2023:
Termin składania wniosków o wznowienie studiów/powtarzanie od semestru letniego do dnia 25.02.2023 r., od semestru zimowego do dnia 30.09.2023 r.
Terminy zaliczeń różnic programowych; Terminy realizacji warunków
Termin zaliczenia różnic programowych w roku akademickim 2022/2023
Sesja zimowa: do 15,02.2023r.
Sesja letnia: do 15.09.2023 r.
Terminy składania i zaliczeń warunków w roku akademickim 2022/2023
Sesja zimowa: Zaliczenia warunkowe odbędą się w sesji warunkowej (harmonogram ustala uczelnia lub zaliczenie następuje indywidualnie) – do31.03.2023 r.
Sesja letnia: . Zaliczenia warunkowe odbędą się w sesji warunkowej (harmonogram ustala uczelnia lub zaliczenie następuje indywidualnie) – do 29.10.2023r.
Termin składania prac dyplomowych
Terminarz 2022/2023 dotyczący:
TERMINU SKŁADANIA PRAC DYPLOMOWYCH dla chętnych bronić się w lipcu: do 25.06.2023
oraz
TERMINU SKŁADANIA PRAC DYPLOMOWYCH dla pozostałych studentów na obronę w październiku: 24.09.2023
Wymiana legitymacji papierowej na elektroniczną legitymację studencką
Uwaga Studenci,
W związku z wygaśnięciem ważności papierowych legitymacji, Uczelnia prowadzi wymianę legitymacji papierowej na elektroniczną (ELS) dla osób zainteresowanych :
1) na koncie indywidualnym (wirtualne konto studenta), STUDENT-DANE STUDENTA należy dodać zdjęcie, aby pojawiło się na Wirtualnej Uczelni
2) na adres:legitymacje@pedagogium.pl należy wysłać e-mail z deklaracją wymiany legitymacji, uiścić opłatę za ELS w wysokości 22 zł i załączyć dowód wpłaty
3) zapytania w tym temacie należy kierować do dziekanatu na adres: dziekanat@pedagogium.pl
4) zwrotowi podlega legitymacja wymieniana; o odbiorze/wymianie student zostanie poinformowany indywidualnie.
W związku z wygaśnięciem ważności papierowych legitymacji, Uczelnia prowadzi wymianę legitymacji papierowej na elektroniczną (ELS) dla osób zainteresowanych :
1) na koncie indywidualnym (wirtualne konto studenta), STUDENT-DANE STUDENTA należy dodać zdjęcie, aby pojawiło się na Wirtualnej Uczelni
2) na adres:legitymacje@pedagogium.pl należy wysłać e-mail z deklaracją wymiany legitymacji, uiścić opłatę za ELS w wysokości 22 zł i załączyć dowód wpłaty
3) zapytania w tym temacie należy kierować do dziekanatu na adres: dziekanat@pedagogium.pl
4) zwrotowi podlega legitymacja wymieniana; o odbiorze/wymianie student zostanie poinformowany indywidualnie.