Ekonomia zarządzania w gospodarstwie rolnym
Cel kształcenia
- Rozwijanie umiejętności wykorzystania sztucznej inteligencji w strategiach marketingowych na platformach społecznościowych.
- Wprowadzenie do zaawansowanych narzędzi AI wspierających analizę danych, personalizację treści i automatyzację działań marketingowych.
- Przygotowanie do tworzenia innowacyjnych kampanii marketingowych, które efektywnie angażują odbiorców i optymalizują zasięgi.
Kwalifikacje
Absolwent posiada zaawansowane kompetencje w zakresie stosowania narzędzi opartych na sztucznej inteligencji do tworzenia i zarządzania kampaniami marketingowymi w mediach społecznościowych. Zna metody analizy dużych zbiorów danych, które pozwalają na optymalizację działań marketingowych oraz zwiększanie ich efektywności.
Organizacja kształcenia
Kształcenie dualne trwa 3 semestry i łączy w sobie elementy teoretyczne z intensywnymi praktykami zawodowymi.
Praktyki zawodowe
Możliwość odbycia praktyk w czołowych agencjach marketingowych oraz firmach technologicznych na terenie Unii Europejskiej i poza nią.