OPŁATY
Swoje wpłaty, dane finansowe oraz stan rozliczenia z Uczelnią możecie Państwo sprawdzić po zalogowaniu się do Wirtualnej Uczelni i wybraniu odpowiedniej zakładki.
TERMINY OPŁAT
Zgodnie z Regulaminem opłat przekroczenie terminu płatności może powodować naliczenie odsetek w wysokości 15% w stosunku rocznym od każdej płatności niewniesionej w terminie.
Semestr zimowy: Opłata ratalna (4 raty) począwszy od 05.11 do 05.02
Semestr letni: Opłata ratalna (4 raty) począwszy od 05.03 do 05.06
OPŁATY PRZED UKOŃCZENIEM STUDIÓW
W związku z zakończeniem studiów informujemy, że należy uregulować wszelkie należności wobec Uczelni, tzn.:
- osoby uiszczające opłatę czesnego w ratach miesięcznych (4 raty w semestrze) zobowiązane są do uregulowania całości opłat.
- UWAGA! Na WU w Dane finansowe: Saldo powinno być „0” lub większe; saldo ze znakiem „minus” oznacza kwotę do uregulowania.
- opłata za wydanie świadectwa wynosi 30 zł.
Dokumenty
FORMULARZ PODANIA DO KANCLERZA UCZELNI:
Słuchacze, ubiegający się o zwrot nadpłaty, rozłożenie zadłużenia na raty lub odroczenie płatności zobowiązani są złożyć podanie do Kanclerz Uczelni.
Wypełnione podanie można złożyć w Sekretariacie studiów podyplomowych w godzinach dyżuru Działu płatności lub wysłać pocztą.
Wypełnione podanie można złożyć w Sekretariacie studiów podyplomowych w godzinach dyżuru Działu płatności lub wysłać pocztą.
Formularz podania do Pana Kanclerza