Opłaty za studia
Opłaty i Terminy Płatności
Swoje wpłaty, dane finansowe oraz stan rozliczenia z Uczelnią możecie Państwo sprawdzić po zalogowaniu się do Wirtualnej Uczelni i wybraniu z menu „Twoje dane finansowe” odpowiedniej zakładki.
Terminy Opłat
Zgodnie z regulaminem opłat, przekroczenie terminu płatności może spowodować naliczenie odsetek w wysokości 15% w stosunku rocznym od każdej płatności niewniesionej w terminie.
Studia Pierwszego i Drugiego Stopnia:
Semestr Zimowy: Opłata ratalna (6 rat) począwszy od 20.09 do 20.02
Semestr Letni: Opłata ratalna (6 rat) począwszy od 20.03 do 20.08
Opłaty Przed Obroną (Studia I i II stopnia):
Szanowna Studentko/Szanowny Studencie,
W związku ze zbliżającym się terminem zakończenia studiów informujemy, że aby zapisać się na egzamin dyplomowy, należy m.in. uregulować należności wobec Uczelni, tzn.:
- Osoby uiszczające opłatę czesnego w ratach miesięcznych (6 rat w semestrze) zobowiązane są do uregulowania całości opłat przed zapisaniem się na egzamin dyplomowy;
UWAGA! Na Wirtualnej Uczelni, w zakładce Dane Finansowe, saldo powinno wynosić „0” lub więcej. Saldo ze znakiem „-”, oznacza kwotę do uregulowania.
- Opłata za egzamin dyplomowy nie jest pobierana;
- Opłata za wydanie dyplomu w języku polskim – 60 zł – obowiązuje wszystkich;
- Opłata za wydanie odpisu dyplomu w języku obcym – 40 zł – obowiązuje tylko te osoby, które chcą taki odpis otrzymać. Przy składaniu pracy dyplomowej należy mieć ze sobą dowód wpłaty i podanie o wydanie odpisu dyplomu w języku obcym – dostępne w Dziekanacie.
Zgodnie z „Regulaminem Opłat” za dzień zapłaty należności uznaje się dzień wpływu środków na konto Uczelni. Państwa wpłaty są zwykle księgowane na naszym koncie kolejnego dnia roboczego (wpłaty dokonane w piątek będą u nas widoczne najwcześniej w poniedziałek).
Jeżeli dokonują Państwo opłaty na krótko przed złożeniem pracy dyplomowej, prosimy o przyniesienie dowodu wpłaty.
Opłaty
Swoje wpłaty, dane finansowe oraz stan rozliczenia z Uczelnią możecie Państwo sprawdzić po zalogowaniu się do Wirtualnej Uczelni i wybraniu odpowiedniej zakładki.
Terminy opłat
Zgodnie z Regulaminem opłat przekroczenie terminu płatności może powodować naliczenie odsetek w wysokości 15% w stosunku rocznym od każdej płatności niewniesionej w terminie.
Semestr zimowy: Opłata ratalna (4 raty) począwszy od 05.11 do 05.02
Semestr letni: Opłata ratalna (4 raty) począwszy od 05.03 do 05.06
Opłaty przed ukończeniem studiów
W związku z zakończeniem studiów informujemy, że należy uregulować wszelkie należności wobec Uczelni, tzn.:
- osoby uiszczające opłatę czesnego w ratach miesięcznych (4 raty w semestrze) zobowiązane są do uregulowania całości opłat.
- UWAGA! Na WU w Dane finansowe: Saldo powinno być „0” lub większe; saldo ze znakiem „minus” oznacza kwotę do uregulowania.
- opłata za wydanie świadectwa wynosi 30 zł.
Gotowy na rozpoczęcie rekrutacji? To zajmie tylko 10 minut i zapewni pierwszeństwo. Elektroniczna rejestracja jest bezpieczna i przyspiesza proces. Kliknij poniżej, aby rozpocząć:
Kontakt:
- E-mail: dziekanat@pedagogium.pl
- Telefon: +48 22 338 98 98
Dokumenty
Formularz podania do Kanclerza Uczelni
Słuchacze, ubiegający się o zwrot nadpłaty, rozłożenie zadłużenia na raty lub odroczenie płatności zobowiązani są złożyć podanie do Kanclerz Uczelni.
Wypełnione podanie można złożyć w Sekretariacie studiów podyplomowych w godzinach dyżuru Działu płatności lub wysłać pocztą.
Faktury
Faktury wystawiane są tylko na prośbę słuchacza. W celu otrzymania faktury za podjęta naukę prosimy o przesyłanie wypełnionego „formularza do wystawienia faktury„ drogą mailową na adres: faktury@pedagogium.pl lub złożenie w Sekretariacie studiów podyplomowych.
Szczegóły płatności
Bank: ALIOR BANK SA
Konto PLN:
51 2490 0005 0000 4600 6065 3026
Konto EUR
IBAN: PL 97 2490 0005 0000 4600 1208 4007
Studia Podyplomowe
98 2490 0005 0000 4600 4454 5621
SWIFT: ALBPPLPW
Pedagogium – Wyższa Szkoła Nauk Społecznych
Adres: ul. Marszałkowska 115, 00-102 Warszawa
Uwagi: W tytule płatności prosimy o podanie: pełne imię i nazwisko, opłata za wpisowe/czesne za semestr/rok.