Cyberbezpieczeństwo i zarządzanie kryzysowe
Pedagogika wczesnodziecięca
Rodzaj studiów I stopnia - tytuł zawodowy "licencjat"
Tryb studiów Stacjonarne, niestacjonarne
Język wykładowy polski
Czas trwania 3 lata (6 semestrów)
Cena 540 zł w miesięcznych ratach

Opis kierunku:
Studia licencjackie "Zarządzanie w administracji" przeznaczone są dla osób, które chcą zdobyć kompetencje niezbędne do efektywnego zarządzania w sektorze publicznym. Program studiów łączy wiedzę z zakresu prawa, administracji oraz nowoczesnych metod zarządzania, które mają kluczowe znaczenie dla sprawnego funkcjonowania instytucji administracji publicznej.

Adresaci studiów:
Kierunek jest skierowany do absolwentów szkół średnich planujących karierę w instytucjach administracji rządowej, samorządowej, organizacjach pozarządowych lub innych podmiotach współpracujących z sektorem publicznym.

Cel studiów:
Celem programu jest wykształcenie specjalistów w zakresie zarządzania, którzy będą w stanie skutecznie wdrażać procesy organizacyjne, nadzorować projekty oraz zarządzać zasobami w jednostkach administracyjnych. Program kładzie nacisk na rozwijanie umiejętności analitycznych, komunikacyjnych oraz zdolności do podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów.

Kwalifikacje:
Absolwenci kierunku "Zarządzanie w administracji" posiadają kwalifikacje umożliwiające podjęcie pracy w sektorze publicznym oraz organizacjach współpracujących z administracją. Umiejętności zdobyte podczas studiów obejmują:

  • Praktyczne zastosowanie zasad zarządzania i prawa administracyjnego,
  • Organizację i analizę procesów administracyjnych,
  • Kompetencje w zakresie zarządzania projektami, finansami oraz zasobami ludzkimi.

Absolwenci są przygotowani do pracy w urzędach, ministerstwach, jednostkach samorządowych oraz instytucjach związanych z administracją publiczną i zarządzaniem publicznym.

Tryb studiów

Stacjonarne hybrydowe
  • Studia stacjonarne oferują elastyczny plan zajęć, zazwyczaj obejmujący 3 lub 4 dni w tygodniu.
  • Oferujemy elastyczny rozkład zajęć, dostosowany do potrzeb studentów.
  • Wykłady odbywają się online, a ćwiczenia prowadzone są w salach uczelni.
  • W ciągu jednego dnia możliwe są zajęcia wyłącznie online lub wyłącznie stacjonarne, w zależności od harmonogramu.
Niestacjonarne
  • Studia niestacjonarne odbywają się w weekendy, zazwyczaj co dwa tygodnie, w soboty i niedziele.
  • W wykładach możesz uczestniczyć online, a ćwiczenia odbywają się w salach uczelni, zapewniając bezpośredni kontakt z wykładowcą i kolegami z grupy.
  • W ciągu jednego dnia zajęcia prowadzone są albo online, albo w salach, dając Ci wybór najbardziej komfortowej formy nauki.

Nasi wykładowcy

  • Wcześniejsze miejsca pracy: Uniwersytet Warszawski, SWPS, SGGW. Staże naukowe: Toebingen University, University of Amsterdam, Stanford University, UCBerkeley, San Francisco State University, University of Illinois, StJohn’s University in NYC, Adana University. Stypendystka Fundacji Kościuszkowskiej i Fundacji Batorego. Założycielka pierwszego ośrodka kompleksowej integracji migrantów MCAZ w ramach IW EQUAL. Autorka kilkuset publikacji naukowych polskich i zagranicznych. Recenzent i członek rad naukowych czasopism polskich i zagranicznych. Uczestniczka i organizatorka konferencji krajowych i międzynarodowych. Redaktor naczelny kwartalnika «Pedagogika społeczna». Recenzentka polskich i zagranicznych projektów i prac naukowych. Konsultant oraz autorka ekspertyz i raportów dla Komisji Europejskiej oraz polskich i zagranicznych ośrodków rządowych i pozarządowych. Członek polskich i zagranicznych stowarzyszeń naukowych,  US I-SIG COSMOS-project oraz sekcji Pedagogiki Młodzieży i Edukacji Międzykulturowej przy KNP PAN. Obszary specjalizacji: pedagogika specjalna, edukacja międzykulturowa, migracje, społeczeństwo wielokulturowe, Wychowanie dla Pokoju Odznaczona Srebrnym Krzyżem Zasługi.

    Dr hab. Krystyna M. Błeszyńska, prof. PEDAGOGIUM WSNS

    Absolwentka Wydziału Psychologii i Pedagogiki Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Praw Człowieka Fundacji Helsińskiej; doktor i doktor habilitowana Uniwersytetu Warszawskiego
  • Specjalizuje się w zarządzaniu organizacjami, marketingu i rozwoju przedsiębiorczości. Autorka publikacji naukowych i programów wspierających integrację przedsiębiorców migrantów w Polsce.

    Dr hab. Vitalina Komirna

    Ekonomistka, profesor, prezes Fundacji InMarket
  • Przez wiele lat pracowała jako psycholog w Państwowej Inspekcji Pracy, gdzie zajmowała się analizą mobbingu, dyskryminacji i stresu, przygotowując liczne audyty, raporty, polityki antymobbingowe i antydyskryminacyjne dla instytucji publicznych i prywatnych. Autorka wielu publikacji naukowych, uczestniczka projektów międzynarodowych (m.in. LEXIS, SchoolinHub, HoldON, PRO-GENDERING), członkini SIETAR i International Society for Quality of Life Research, prezes i fundatorka Fundacji Instytut Qualitas Vitae. Prowadzi działalność doradczą i szkoleniową z zakresu zarządzania stresem, przeciwdziałania mobbingowi oraz budowania zdrowych, włączających środowisk pracy.

    Dr Marta Bem

    Psycholog, doktor nauk społecznych, specjalistka w zakresie psychologii międzykulturowej, stresu zawodowego i zagrożeń psychospołecznych w miejscu pracy. Autorka modelu kompetencji międzykulturowych oraz Kwestionariusza Otwartości do Komunikacji Międzykulturowej. Od ponad 20 lat prowadzi zajęcia dydaktyczne i szkolenia, m.in. na SAN, PEDAGOGIUM, SGGW i innych uczelniach, wykładając psychologię społeczną, psychologię osobowości, komunikację, mediacje, negocjacje i problematykę stresu.
  • Przez wiele lat pracował w administracji rządowej i samorządowej na samodzielnych i kierowniczych stanowiskach. Następnie związał się ze szkolnictwem wyższym jako nauczyciel akademicki, m.in. na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, obecnie prowadzi zajęcia także w Pedagogium WSNS w Warszawie.

    Prowadzi wykłady i ćwiczenia z prawa administracyjnego, nauki o administracji, jej historii, legislacji administracyjnej oraz kryminalistyki. Autor ok. 60 publikacji naukowych w języku polskim i angielskim, współautor podręcznika akademickiego z kryminalistyki i współredaktor monografii. Brał udział jako prelegent w licznych konferencjach krajowych i zagranicznych. Członek Polskiego Towarzystwa Kryminalistycznego (sekretarz Komisji Rewizyjnej) oraz zastępca redaktora naczelnego „International Journal of Legal Studies”.

    Dr Wacław Brzęk

    Doktor nauk prawnych, absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Podyplomowego Studium Legislacji Uniwersytetu Warszawskiego
  • Ukończył liczne studia podyplomowe, m.in. Executive MBA, Zarządzanie w ochronie zdrowia oraz Funkcjonowanie rynku energii, a także jednolite studia magisterskie z psychologii.

    Pełnił kluczowe funkcje menedżerskie m.in. w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 5 w Sosnowcu (Dyrektor Naczelny, Dyrektor ds. Inwestycji i Rozwoju), Banku Gospodarstwa Krajowego oraz Hucie Łabędy S.A., był także społecznym doradcą ministrów (2017–2021). W latach 2023–2025 zasiadał w Radzie Narodowego Centrum Badań i Rozwoju jako przedstawiciel środowiska naukowego. Wykładowca akademicki na kierunkach prawo i administracja, promotor prac magisterskich, panelista i ekspert międzynarodowych konferencji naukowych.

    Dr n. pr. Bartosz Straszak

    Prawnik, menedżer, psycholog, wykładowca akademicki; absolwent prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego, doktor nauk prawnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego

Skontaktuj się z nami!

Zawsze chętnie odpowiemy na Twoje pytania i pomożemy Ci zrobić pierwszy krok w kierunku sukcesu! Wypełnij formularz kontaktowy, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą w najbliższym czasie.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach handlowych i marketingowych przez Pedagogium i podmioty trzecie.