Logistyka w administracji
Opis
Studia na kierunku Logistyka w administracji przygotowują do pracy w administracji publicznej, jako osoby koordynującej procesy w jej zakresie. To w końcu prawidłowa działalność jednostek administracji usprawnia funkcjonowanie państwa. Funkcjonowanie państwa opiera się na działalności zarówno sektora jednostek. Student pozna treści z zakresu administracji publicznej, zarządzania transportem miejskim czy zasad związanych z organizacją imprez masowych.
Profil absolwenta
Absolwent tej specjalności będzie wyposażony wiedzę z obszaru administracji publicznej - jej struktury, zasadach funkcjonowania jednostek administracyjnych. Absolwent nabędzie umiejętności koordynowania procesów administracyjnych. Co więcej, w zakresie kompetencji społecznych rozwinie umiejętność współpracy, organizacji pracy, komunikacji interpersonalnej.
Zagadnienia podejmowane podczas studiów
• podstawy administracji publicznej;
• zarządzanie przepływem w jednostkach administracyjnych
• zasady organizowania i zabezpieczania imprez masowych;
• zasady funkcjonowania jednostek administracyjnych.